Su Jok Su Jok

Nově nabízíme na naší klinice metodu SU JOK.
Co je metoda SU JOK?

- je to univerzální diagnostická a bezléková léčebná metoda, působící jak na fyzické, tak i na metafyzické (energetické) úrovni;
- zmírňuje bolest, umožňuje jednoduchou a dostupnou první pomoc při akutních onemocněních a úrazech;
- napomáhá léčbě funkčních poruch v těle, snižuje horečku a tlumí záněty v těle;
- stabilizuje a zlepšuje stav nemocného i při chronickém onemocnění, podporuje uzdravení, mobilizuje síly organizmu na boj s nemocí;
- má specifický a individuální přístup pro každé onemocnění;
- na základní fyzické úrovni nevyžaduje složité vyšetření a lékařské znalosti, proto se to každý člověk může naučit a tak pomáhat sobě i svým blízkým;
- metafyzická (energetická) úroveň patří do rukou zkušeného SU JOK terapeuta a odborným lékařům umožňuje cíleně působit i na jednotlivé části tělesných orgánů.

Nově nabízíme na naší klinice metodu SU JOK.<br>Co je metoda SU JOK?
Autorem této metody je jihokorejský vědec, profesor Park Jae Woo, který na základě hlubokých znalostí východní filozofie a medicíny shromažďovaných po tisíce let, ve spojitosti se zákonitostmi západní medicíny, zpracoval vlastní systém a řád léčebných alternativních metod. Jeho přístup je komplexní a to jak v diagnostice, tak i v léčbě. Jeho přístup v sobě sjednocuje indickou, čínskou a egyptskou přírodní léčbu i západní moderní přístupy léčby.

Nově nabízíme na naší klinice metodu SU JOK.<br>Co je metoda SU JOK?

Metoda Su-Jok vychází z principu podobnosti. Na rukou a nohou existují podle této teorie místa, která odpovídají různým orgánům a částem našeho fyzického těla. Vznikne-li někde v našem organismu problém, pak se tento problém manifestuje bolestí nebo problémem někde v oblasti našich rukou a nohou. Někdy se mohou objevit i skvrny, dolíčky či bradavice. Pokud začneme tato místa včas a účinným způsobem ošetřovat, pak tím vysíláme určité části našeho těla informaci, že se má začít uzdravovat. Důležité je „léčit" ten správný bod a také správným způsobem. Je možné na něj působit tlakově, tedy akupresurně nebo akupunkturně, magneticky speciálními magnety, lepit na ně stimulátory, zahřívat je či barvit. K nalezení toho správného bodu, který je třeba léčit, slouží diagnostická tyčinka nebo jiný předmět s kulatým zakončením o průměru asi 2 mm. Mírným tlakem tlačíme na předpokládané místo patologického bodu. Je-li tento bod výrazně bolestivý, i když tlak je stále stejný, evidentně se jedná o porušený či nemocný orgán a určený bod je tedy naším hledaným a nalezeným léčebným bodem. Takto například můžete zkusit poměrně jednoduše vyřešit bolesti hlavy. Stačí vzít si zaoblenou tyčinku a přítlakem prozkoumat oblast posledního článku palce, kam se promítá hlava. Nemocné místo se projeví zvýšenou citlivostí příslušného bodu na bříšku nebo hřbetní straně palce.

SU JOK výrazně zlepšuje jak tělesné tak i duševní zdraví a tím posouvá kvalitu života každého člověka směrem ke spokojenosti a harmonii.